• Nowy

Watchmark - Kids WTD-02 czarny

279,00 zł
Brutto

Watchmark - Kids WTD-02 to smartwatch przeznaczony specjalnie dla dzieci z ekranem OLED oraz z funkcją lokalizatora. Urządzenie umożliwia zlokalizowanie pozycji dziecka w czasie rzeczywistym z dokładnością co do metra (GPS). Zegarek ten może służyć jako telefon - wykonuje i odbiera połączenia. Ponadto posiada przycisk alarmowy SOS oraz inteligentny podsłuch otoczenia, a także wiele innych przydatnych funkcji. 

Kolor
Ilość

Watchmark - Kids WTD-02

to smartwatch przeznaczony specjalnie dla dzieci z ekranem OLED oraz z funkcją lokalizatora. Urządzenie umożliwia zlokalizowanie pozycji dziecka w czasie rzeczywistym z dokładnością co do metra (GPS). Zegarek ten może służyć jako telefon - wykonuje i odbiera połączenia. Ponadto posiada przycisk alarmowy SOS oraz inteligentny podsłuch otoczenia, a także wiele innych przydatnych funkcji.

Dzięki wejściu na kartę SIM, urządzenie jest pełni funkcjonalnym telefonem. Posiada wbudowany głośnik i mikrofon. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Wbudowany system nawigacji satelitarnej GPS, pozwala na pracę w każdych warunkach. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku.

Specyfikacja:

Współpraca z systemami: Android 3.0 + oraz iOS 6.0+

Dedykowana aplikacja - See Tracker
Waga: 38gram
Wymiary koperty: szer. 36 mm x 52 mm x 18 mm
Zasilanie: bateria li-pol 400mAh
Czas czuwania: do 100 godzin
Ładowanie: przez port micro USB
Wyświetlacz: LCD nowej generacji
Wbudowany mikrofon: TAK
Wbudowany głośnik: TAK
Współpraca z darmową aplikacją Se Tracker 2 w języku polskim



Funkcje:

Lokalizator GPS + LBS
Godzina, data, dzień tygodnia
Wysokiej jakości wyświetlacz o dużym kontraście- inni sprzedawcy oferują gorsze i tańsze wersje
Śledzenie na mapie Google drogi jaką przebyło dziecko, np. z powrotu ze szkoły
Odbieranie krótkich komunikatów tekstowych
Przycisk alarmowy SOS w razie niebezpieczeństwa po jego naciśnięciu zegarek automatycznie połączy się z opiekunem dziecka
Elektroniczne ogrodzenie" - umożliwia wyznaczenie terenu na mapie, w którym dziecko może się poruszać - jego przekroczenie włączy sygnał alarmowy
Alarm jeśli zegarek zostanie zdjęty z ręki
Kontrola stanu baterii- rodzic otrzyma wiadomość gdy stan baterii jest niski
Krokomierz, monitoring snu, budzik
Sensor / czujnik zapięcia klamry zegarka - rodzic otrzymuje sygnał alarmowy podczas zdjęcia zerwania urządzenia z ręki dziecka
Instrukcja obsługi w języku polskim

5907777412577
11 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Kwadratowy
Ekran dotykowy
Tak
Wielkość koperty
36 mm x 52 mm
Waga
38g
Grubość koperty
18 mm
GPS
Tak + LBS
Wejście na kartę SIM
Tak
Wbudowany mikrofon
Tak
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
400 mAh
Czas czuwania
do 100 godzin
Port ładowania
przez port micro USB
Kompatybilna platforma
iOS 6.0 oraz Android 3.0 i wyższe
Wodoodporność
Nie
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
See Tracker

Specyficzne kody

EAN13
5903949990171

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP