• Nowy

Watchmark - Outdoor WE3

499,00 zł
Brutto

WATCHMARK - Outdoor WE3 to Twój osobisty trener na nadgarstku, który pomoże Ci zadbać o Twoje zdrowie przez cały dzień WATCHMARK WE3 to zegarek, który poza tym, że świetnie i modnie wygląda, spełnia wiele zadań, miedzy innymi: pokazuje godzinę, datę, liczy kroki, monitoruje puls, pokonany dystans, mierzy czas, ciśnienie krwi. Ponadto mierzy jakość snu. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach sms, wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów.

Kolor
Ilość

Watchmark - Outdoor WE3 posiada piękną stylową karbonową KOPERTĘ wzorowaną na najbardziej luksusowych samochodach typu Lamborghini, Aston Martin. Możliwość wyboru z 6 tarczy, które nadają niepowtarzalny styl i charakter. Można je dowolnie zmieniać w smartwatchu. Na pulpicie mamy możliwość stałego podglądu do wszystkich naszych pomiarów w czytelnej formie.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Zaawansowany system pogodowy. Prognoza pogody bezpośrednio na ekranie zegarka. 24 tryby sportowe zapewnią ścisłe dopasowanie smartwatcha z Twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi, tętno i saturacja.




FUNKCJE:

Budzik
Alarm
Licznik kalorii
Monitor snu
Stoper
Funkcja "Znajdź mój telefon"
Pomiar tętna
Pomiar ciśnienia krwi
Pomiar natlenienia krwi
Tryb sportowy
Godzina, data, dzień tygodnia
Przebyty dystans
                 Powiadomienia o połączeniach przychodzących / SMS
Powiadomienie o nieodebranym połączeniu
Krokomierz
Przypomnienie o piciu wody
Sprawdzanie pogody
Alarm- w przypadku zbyt długiego pozostania bez ruchu
Wibracje
Powiadomienia z aplikacji społecznych: Wechat, Message, Połączenia, Facebook, Messenger, Line, Skype, Whatsapp,Twitter, Hangouts, Pinterest, Tumblr, Youtube, Viber, Gmail, Instagram, Google+, Snaptach

    



Specyfikacja:

Dotykowy Ekran
Kompatybilność: Android 4.4 , iOS 8.0
Dedykowana aplikacja w języku polskim - Tefiti
Bluetooth 5.0
Wyświetlacz 1,28 cala 240*240px
Wodoodporność IP68
Chip:RK8762C
Pojemność baterii: 200mAh
Kolor: czarny
Menu w języku polskim
Magnetyczne Ładowanie
Czas Ładowania około 2 godzin
Kolorowy Ekran
1 fizyczny przycisk
6 tarczy do wyboru
5907777412706
156 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
1,28 cala, 240x240px
Ekran dotykowy
Tak
Bluetooth
5.0 i wyższy
Bateria
200 mAh
Czas ładowania
2 godziny
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Dedykowana aplikacja
Tefiti

Specyficzne kody

EAN13
5907777412966

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP