• Nowy

Watchmark - Kardiowatch WM18 Plus Różowy

580,00 zł
Brutto

Watchmark WM18 Plus to urządzenie z wieloma funkcjami zdrowotnym między innymi: pomiar ciśnienia, EKG, saturacji, temperatury oraz pulsu. Dzięki chipowi najnowszej generacji firmy Texas Instruments pomiary są jeszcze dokładniejsze.

Kolor
Ilość



Kardiowatch WM18 plus 

to smartwatch z wieloma funkcjami zdrowotnym między innymi: pomiar ciśnienia, EKG, saturacji, temperatury oraz pulsu. Dzięki chipowi najnowszej generacji firmy Texas Instruments pomiary są jeszcze dokładniejsze. Nowość na rynku to pomiar częstotliwości oddechów! Smartwatch ułatwi prowadzenie aktywnego trybu życia. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymamy informacje na opasce o nadejściu połączenia z NAZWĄ KONTAKTU z książki telefonicznej w smartfonie. MOŻESZ ODRZUCIĆ POŁĄCZENIE NACISKAJĄC NA IKONĘ SŁUCHAWKI NA EKRANIE ZEGARKA! Zobaczymy także powiadomienia z aplikacji społecznościowych, a także wiadomości SMS - początek treści tych powiadomień przeczytamy bezpośrednio na Smartwatchu. Nie musimy już wyjmować telefonu z kieszeni, wystarczy przeczytać informacje na smartwatchu!



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Siedem trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów takich jak: ciśnienie krwi, tętno, saturacja oraz pomiar EKG.





SPECYFIKACJA:

DEDYKOWANA APLIKACJA NA TELEFON W JĘZYKU POLSKIM SmartHealth

Kompatybilność z IOS od wersji 8.2 i Android od wersji 4.4 Bluetooth 4.0

Nowoczesne chipy Ti AFE4404 + 2*OSRAM 2703 + OSRAM LED oraz Nordic 52832

Wodoszczelność IP67- dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min. Nie można zanurzać w słonej wodzie, należy także unikać gorącej kąpieli i gorącej pary.

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz o podwyższonej rozdzielczości 320x240px

Pulsometr dynamiczny

Duża Bateria 240mAh

1 Fizyczny przycisk; G sensor

W PEŁNI DOTYKOWY BARDZO CZUŁY WYŚWIETLACZ

Piękne kolorowe Menu Obrazkowe

5 tarcz zegarka do wyboru

FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU:

Godzina, data, dzień tygodnia

3 stopniowa regulacja jasności podświetlania ekranu

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna

Powiadomienia/Wiadomości

Monitor snu

Wiadomości

EKG

Ciśnieniomierz

Natlenienie krwi o2

Pomiar Temperatury Ciała

Pomiar Częstości Oddechów

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

STOPER

Sterowanie aparatem smartfonu - SPUST MIGAWKI, pozwala na zdalne zrobienie zdjęcia telefonem po przyciśnięciu w smartwatchu

Resetowanie do ustawień fabrycznych

7 Trybów sportowych

34 Przedmioty

Opis

Kolor
Różowy
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
OLED 1.3" o podwyższonej rozdzielczości 320x240px
Ekran dotykowy
Tak
Całkowita długość
250mm
Procesor
Nordic 52832
Bateria
240 mAh
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
SmartHealth
Kalibracja pomiaru
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949990515

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP