• Nowy

Watchmark - Outdoor SIM WM7 szary

699,00 zł
Brutto

Watchmark - Outdoor WM7 to nowoczesny zegarek sportowy, który posiada funkcje takie jak: GPS, barometr, kompas, a dzięki wejściu na kartę SIM może zastąpić Ci telefon. Idealnie nada się zarówno podczas uprawiania sportów, jak i wędrówek pieszych.

Kolor
Ilość



Watchmark - Outdoor WM7

to nowoczesny zegarek sportowy, który posiada funkcje takie jak: GPS, barometr, kompas. Idealnie nada się zarówno podczas uprawiania sportów, jak i wędrówek pieszych. Został on wyposażony w aż dwie diody pulsometru z zielonym światłem, aby pomiar był jeszcze dokładniejszy. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymamy informacje na opasce o nadejściu połączenia z nazwą kontaktu z książki telefonicznej w smartfonie. Zobaczymy także powiadomienia z aplikacji społecznościowych, a także wiadomości SMS - początek treści tych powiadomień przeczytamy bezpośrednio na Smartwatchu. 



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Wbudowany system nawigacji satelitarnej GPS, pozwala na pracę w każdych warunkach. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. 8 trybów sportowych z dokładna analizą aktywności zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Profesjonalny kompas. Przydatny w outdoorowych formach aktywności fizycznej.





FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU:

GPS, Kompas, Barometr

Godzina, data, dzień tygodnia

Funkcja nie przeszkadzaj

Krokomierz, licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna, ciśnieniomierz

Powiadomienia/Wiadomości

Monitor snu

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie 

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

Stoper, minutnik

Kalendarz 

Funkcja znajdź telefon

Zdalne sterowanie aparatem smartfonu - SPUST MIGAWKI, pozwala na zdalne zrobienie zdjęcia telefonem po przyciśnięciu w smartwatchu

Resetowanie do ustawień fabrycznych

Wiele trybów sportowych: Chodzenie, Bieganie, Jazda rowerem, Wspinaczka górska/trekking, Piłka nożna, Koszykówka, Tenis stołowy, Badminton



DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 8.0 i Android od wersji 4.4

Dedykowana aplikacja w języku polskim - Smart Time

Kompatybilność od Bluetooth 4.2

Nowoczesny chip MTK2503A-ARM7

Wodoszczelność IP67 - norma IP67 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.

GPS, Kompas, Barometr

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,3" o podwyższonej rozdzielczości 240x240px

Piękne kolorowe Menu

Pulsometr dynamiczny

Ogromna Bateria 360mAh

G Sensor - podświetlanie tarczy zegara po podniesieniu ręki

W PEŁNI DOTYKOWY BARDZO CZUŁY WYŚWIETLACZ

Do wyboru wiele tarcz zegara

200 Przedmioty

Opis

Kolor
Zielony
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS "1.3”/240x240px
Ekran dotykowy
Tak
GPS
Tak
Kompas
Tak
Procesor
MTK2503A-ARM7
Wejście na kartę SIM
Tak
Bluetooth
4.2 i wyższy
Bateria
360 mAh
Czas ładowania
2 godziny
Kompatybilna platforma
iOS 8.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Wbudowany głośnik
Tak
Wbudowany mikrofon
Tak
Dedykowana aplikacja
Smart Time

Specyficzne kody

EAN13
5903949990126

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP