• Nowy

Watchmark - Outdoor SIM WM7 żółty

699,00 zł
Brutto

Czarno-żółty z silikonowym paskiem

Numer katalogowy: WM6

Seria: Outdoor

Kolor
Ilość



Watchmark - Outdoor WM7

to nowoczesny zegarek sportowy, który posiada funkcje takie jak: GPS, barometr, kompas. Idealnie nada się zarówno podczas uprawiania sportów, jak i wędrówek pieszych. Został on wyposażony w aż dwie diody pulsometru z zielonym światłem, aby pomiar był jeszcze dokładniejszy. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymamy informacje na opasce o nadejściu połączenia z nazwą kontaktu z książki telefonicznej w smartfonie. Zobaczymy także powiadomienia z aplikacji społecznościowych, a także wiadomości SMS - początek treści tych powiadomień przeczytamy bezpośrednio na Smartwatchu. 



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Wbudowany system nawigacji satelitarnej GPS, pozwala na pracę w każdych warunkach. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. 8 trybów sportowych z dokładna analizą aktywności zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Profesjonalny kompas. Przydatny w outdoorowych formach aktywności fizycznej.





FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU:

GPS, Kompas, Barometr

Godzina, data, dzień tygodnia

Funkcja nie przeszkadzaj

Krokomierz, licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna, ciśnieniomierz

Powiadomienia/Wiadomości

Monitor snu

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie 

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

Stoper, minutnik

Kalendarz 

Funkcja znajdź telefon

Zdalne sterowanie aparatem smartfonu - SPUST MIGAWKI, pozwala na zdalne zrobienie zdjęcia telefonem po przyciśnięciu w smartwatchu

Resetowanie do ustawień fabrycznych

Wiele trybów sportowych: Chodzenie, Bieganie, Jazda rowerem, Wspinaczka górska/trekking, Piłka nożna, Koszykówka, Tenis stołowy, Badminton



DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 8.0 i Android od wersji 4.4

Dedykowana aplikacja w języku polskim - Smart Time

Kompatybilność od Bluetooth 4.2

Nowoczesny chip MTK2503A-ARM7

Wodoszczelność IP67 - norma IP67 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.

GPS, Kompas, Barometr

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,3" o podwyższonej rozdzielczości 240x240px

Piękne kolorowe Menu

Pulsometr dynamiczny

Ogromna Bateria 360mAh

G Sensor - podświetlanie tarczy zegara po podniesieniu ręki

W PEŁNI DOTYKOWY BARDZO CZUŁY WYŚWIETLACZ

Do wyboru wiele tarcz zegara

200 Przedmioty

Opis

Pulsometr
Tak
Ciśnieniomierz
Tak
Kalibracja ciśnieniomierza
Nie
Pulsoksymetr
Nie
Termometr
Nie
Pomiar EKG
Nie
Monitor snu
Tak
GPS
Tak
Kompas
Tak
Barometr
Tak
Wysokościomierz
Tak
Odbieranie i wykonywanie połączeń
Tak
Wejście na kartę SIM
Tak
Wbudowany Android
Nie
Stoper
Tak
Minutnik
Tak
Alarm/budzik
Tak
Kalendarz
Tak
Kalkulator
Tak
Kolor
Zielony
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS 1.3 cala, 240x240px
Wielkość koperty
50x50mm
Grubość koperty
15mm
Całkowita długość
270mm
Procesor
MTK2503A-ARM7
Bateria
360 mAh
Sieć
4G/ 3G/ LTE
Pamięć wbudowana
128MB+64MB
Wodoodporność
IP67
Wbudowany mikrofon i głośnik
Tak
Menu zegarka w języku polskim
Tak
Kompatybilność Bluetooth
od 4.2 i wyżej
Kompatybilna platforma
iOS 8.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Dedykowana aplikacja
SMART-TIME PRO
Ustawianie daty i czasu bez połączenia z telefonem
Tak
Gwarancja
24 miesiące
W zestawie
Smartwatch, instrukcja w języku polskim i przewód ładujący

Specyficzne kody

JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.

CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?

Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.

UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.

CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?

W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.

W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków:  https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0

JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZEGAREK?

By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.


Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa

Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?

Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?

Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.

JAK ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.  

NEWSLETTER

Zapisz się na Newsletter, by w pierwszej kolejności otrzymywać informacje o rabatach i nowych kolekcjach. 

TOP