• Nowy

Watchmark - Fashion WQ20 czerwony

359,00 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 21 dni

Watchmark - Fashion WQ20 to stylowy smartwatch typu UNISEX, przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Smartwatch WQ20 to zegarek, który poza tym, że świetnie i modnie wygląda, spełnia wiele zadań, miedzy innymi: pokazuje godzinę, datę,liczy kroki, spalone kalorie, monitoruje puls, pokonany dystans, mierzy czas.

Kolor
Ilość



Smartwatch Watchmark - Fashion WQ20
 

ułatwi prowadzenie aktywnego trybu życia. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymasz informacje na zegarku o nadejściu połączenia. Zobaczysz także początek wiadomości z aplikacji społecznościowych i wiadomości SMS - treść tych powiadomień przeczytasz bezpośrednio na Smartwatchu. Nie musisz już wyjmować telefonu z kieszeni, wystarczy przeczytać informacje na smartwatchu! Opaska przechowuje informacje o kilku ostatnich powiadomieniach/wiadomościach. Smartwach został wyposażony w 3-osiowy G-sensor ruchu, dzięki któremu wystarczy, że podniesiesz rękę aby zobaczyć godzinę, ekran zostanie automatycznie wybudzony. Smartwatch sam rozpoznaje kiedy kładziesz się spać i kiedy wstajesz. W dedykowanej aplikacji po zsynchronizowaniu z smartwatchem możesz sprawdzić - długość snu, przebytą trasę, ilość kroków, spalonych kalorii, historię pulsu i wiele więcej.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno puls. Dziewięć trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością



FUNKCJE:

Godzina, Data, Dzien tygodnia

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Monitor snu

Pulsometr dynamiczny

Pulsoksymetr

Ciśnieniomierz

Wiadomości / powiadomienia

Powiadomienia o połączeniu przychodzącym

Stoper

Poziom jasności wyświetlacza

Funkcja znajdź telefon

Budzik

Podświetlanie tarczy po podniesieniu ręki

Tryby sportowe: bieganie, jazda rowerem, wspinaczka górska



SPECYFIKACJA:

Dedykowana aplikacja WearFit 2.0

Kompatybilność z systemem iOS 8.4+ oraz Android 4.4+

Bluetooth 4.0

Nowoczesny chip pulsometru PD7-01C/TR7

Energooszczędny procesor nRF52832

Wodoszczelność IP67

Duży kolorowy wyświetlacz IPS 1,22"

Rozdzielczość ekranu 240x240 pixeli

Dwie diody pulsometru

Bateria 170 mAh

G Sensor

Waga 35 gram

Średnica koperty 42,8mm

Grubość koperty 7,5-12mm

Szerokość paska 20mm

5907777412270
12 Przedmioty

Opis

Kolor
Czerwony
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS 1,22"/240x204px o podwyższonej rozdzielczości
Ekran dotykowy
Tak
Wielkość koperty
42,8mm
Waga
35g
Całkowita długość
241mm
Grubość koperty
8,9mm
Procesor
Energooszczędny nRF52832
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
170 mAh
Czas pracy
do 2-4 dni
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949990379

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP