• Nowy

Watchmark Smartwatch WDT95 czarny skórzany

599,00 zł
Brutto

Najnowszy model SmartWatch WDT95 z możliwością wykonywania połączeń i prowadzenia rozmów przez zegarek! Dzięki wbudowanemu pulsometrowi możesz lepiej zadbać o swoje zdrowie. Za pomocą funkcji EKG możesz monitorować pracę swojego serca. Sprawdzisz też puls oraz ciśnienie krwi w czasie rzeczywistym.

Kolor
Ilość



Watchmark WDT95 to smartwatch z możliwością wykonywania połączeń i prowadzenia rozmów przez zegarek! Łączy on w sobie nowoczesny design z ogromną funkcjonalnością. Posiada szereg niezwykle przydatnych i praktycznych funkcji, które zadowolą każdego użytkownika. Zastosowane materiały najwyższej jakości gwarantują, że przetrwa on próbę każdego dnia. Posiada w pełni dotykowy, kolorowy wyświetlacz IPS HD Retina o niesamowitej rozdzielczości 360 pikseli, który zamknięty został w stalowej kopercie o grubości jedynie 11mm. Dzięki wbudowanemu pulsometrowi zadbasz lepiej o swoje zdrowie. Dzięki funkcji EKG możesz monitorować pracę swojego serca, sprawdzisz też puls oraz ciśnienie krwi w czasie rzeczywistym. Smartwatch dodatkowo posiada funkcję pomiaru natlenienia krwi- wyposażony jest w nowoczesne elektrody oraz diody pulsometru z zielonym światłem dla jeszcze dokładniejszego pomiaru.



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Siedem trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów takich jak: ciśnienie krwi, tętno, saturacja oraz pomiar EKG.





Specyfikacja:

Kompatybilność z iOS od wersji 8.2 i Android od wersji 4.4

Dedykowana aplikacja w języku polskim - FunDo

Bluetooth 4.2+3.0

Podwójny chip MTK2502_BMA425

Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka. Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min.

KOLOROWY wyświetlacz RETINA IPS 1,3" E2E (edge to edge - do krawędzi) o podwyższonej rozdzielczości 360x360 px

Piękne kolorowe Menu

Bateria 300 mAh

G Sensor

2 fizyczne przyciski

W PEŁNI DOTYKOWY BARDZO CZUŁY WYŚWIETLACZ

10 tarcz zegara do wyboru



Funkcje dostępne w smartwatchu:

Godzina, data, dzień tygodnia

Funkcja nie przeszkadzaj - bardzo przydatna podczas spotkań biznesowych

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna

Pomiar Natlenienia Krwi Pomiar

Ciśnienia Krwi EKG - nowość na rynku!

Połączenia/Wiadomości - wyświetlane na zegarku

Monitor snu

Powiadomienia z aplikacji społecznościowych

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

STOPER MINUTNIK

Funkcja znajdź telefon

Synchronizacja książki telefonicznej

Rejestr połączeń

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

Zdalne zdjęcia - możliwość zrobienia zdjęcia zdalnie po połączeniu z telefonem

Resetowanie do ustawień fabrycznych

Kalendarz

Ustawienia jasności ekranu

Przypomnienie o siedzącym trybie

Przypomnienie o siedzącym trybie

MOŻLIWOŚC WYKONYWANIA POŁĄCZEŃ BEZ KARTY SIM - po połączeniu z telefonem i wybraniu kontaktu lub wpisaniu numeru możesz rozmawiać przez zegarek MOŻLIWOŚC WYSŁANIA GOTOWYCH SZABLONÓW SMS - po połączeniu z telefonem

38 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
RETINA IPS 1,3" E2E
Ekran dotykowy
Tak
Procesor
MTK2502_BMA425
Wejście na kartę SIM
Nie
Bluetooth
4.2 i wyższy
Bateria
300mAh
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Wbudowany głośnik
Tak
Wbudowany mikrofon
Tak
Dedykowana aplikacja
Fundo

Specyficzne kody

EAN13
5903949990713

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP