• Nowy

Watchmark - KardioWatch WGT2 Czarny

699,00 zł
Brutto

Watchmark - Kardiowatch WGT2 to nowoczesne urządzenie z wieloma funkcjami zdrowotnym między innymi: pomiar ciśnienia  krwi, natlenienia krwi, EKG, pulsu. Pozwala na ciągły monitoring funkcji zdrowotnych jak i ustawienie alarmu z możliwością zawiadomienia przypisanych osób. Urządzenie mimo swoich zaawansowanych funkcji jest bardzo proste w użyciu. Użytkowanie sprowadza się do noszenia na nadgarstku w charakterze eleganckiego zegarka.

Kolor
Ilość



Watchmark - Kardiowatch WGT2

to nowoczesne urządzenie z wieloma funkcjami zdrowotnym między innymi: pomiar ciśnienia  krwi, natlenienia krwi, EKG, pulsu. Pozwala na ciągły monitoring funkcji zdrowotnych jak i ustawienie alarmu z możliwością zawiadomienia przypisanych osób. Urządzenie mimo swoich zaawansowanych funkcji jest bardzo proste w użyciu. Użytkowanie sprowadza się do noszenia na nadgarstku w charakterze eleganckiego zegarka.



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Dziewięć trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno puls.



SPECYFIKACJA:

DEDYKOWANA APLIKACJA NA SMARTFON WoFit (iOS) i morePro (Android)

Kompatybilność z iOS od wersji 9.0 i Android od wersji 5.5

NOWY ULEPSZONY CZUJNIK "G ROHM KX023-1025

Energooszczędny Procesor nRF52832

Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np.podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,54" o podwyższonej rozdzielczości 240x320pix

Animowane menu 3D UI

Pulsometr dynamiczny

OGROMNA Bateria 220mAh

Czas czuwania do 15dni

Czas pracy do 5-7dni - zapomnij o ładowaniu

G Sensor

Aż 8 tarcz zegarka do wyboru



FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU:

Historia przebytych kroków

Historia spalonych kalorii

Historia długości przebytej trasy

Historia długości snu

Historia pomiaru tętna

Historia ciśnienia

Historia pomiaru EKG

Pomiar ECG/EKG + PPG

OPIEKA - Funkcja opieki nad bliską rodziną i przyjaciółmi, możemy badać stan pulsu itp. naszych bliskich poprzez aplikację

Personalizacja - ustawienia wagi, wzrostu, na której ręce nosimy smartwatch itp.

Docelowy CEL przebycia dziennie kroków

Docelowy CEL długości snu

Monitor pracy serca - pomiar co 1 godzinę - można włączyć lub wyłączyć tą opcję

Podświetlanie tarczy zegara poprzez ruch ręki (włączenie/wyłączenie)

Powiadomienia o nadchodzącym połączeniu z nazwą kontaktu z książki telefonicznej smartfonu. Po przytrzymaniu przycisku można ODRZUCIĆ połączenie

Powiadomienia SMS - można je czytać na ekranie zegarka

Powiadomienia z aplikacji społecznościowych: jak QQ, Wechat, Linkedin, Skype, Facebook, Twitter, WhatsApp, Viber, Line - wiadomości można odczytać na ekranie smartwatcha

Tryb nie przeszkadzać

Ustawienie budzika

Przypomnienie o zażyciu lekarstw

Przypomnienie o spotkaniu

Przypomnienie o braku ruchu

Przypomnienie o piciu wody

Funkcja wstrząśnij aby zrobić zdjęcie - zdalne robienie zdjęcia smartfonem

Znajdź smartwatch

5903949990188
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Wyświetlacz
IPS 1,54" o podwyższonej rozdzielczości 240x320pix
Ekran dotykowy
Tak
Wielkość koperty
43mmx38mm
Szerokość paska
22mm
Całkowita długość
210mm
Grubość koperty
12mm
Procesor
Energooszczędny nRF52832
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
220 mAh
Czas pracy
do 5-7 dni
Czas czuwania
do 15 dni
Port ładowania
Przewód do ładowania
Kompatybilna platforma
iOS 9.0 oraz Android 5.5 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Nie
Dedykowana aplikacja
WoFit

Specyficzne kody

EAN13
5903949990744

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP