• Nowy

Watchmark - Fashion WR6 złoty

470,00 zł
Brutto

Watchmark WR6 to urządzenie z najnowszej linii smartwatchy, które ze względu na swój design oraz funkcjonalność dedykowane są dla kobiet. Pokazuje godzinę, datę, liczy kroki, spalone kalorie, pokonany dystans, mierzy czas oraz monitoruje puls, ciśnienie, a także temperaturę. Ponadto mierzy jakość snu, wykonuje zdjęcia w sposób zdalny. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach SMS, wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów. Posiada funkcję przypominającą i przewidującą menstruację.

Kolor
Ilość



Watchmark - WR6

Watchmark WR6 to urządzenie z najnowszej linii smartwatchy, które ze względu na swój design oraz funkcjonalność dedykowane są dla kobiet. Pokazuje godzinę, datę, liczy kroki, spalone kalorie, pokonany dystans, mierzy czas oraz monitoruje puls, ciśnienie, a także temperaturę. Ponadto mierzy jakość snu, wykonuje zdjęcia w sposób zdalny. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach SMS, wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów. Posiada funkcję przypominającą i przewidującą menstruację.



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. 6 trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi, tętno i temperatury.






Dane techniczne:

Bluetooth 5.0
Energooszczędny procesor RTL8762CK
KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,08" o podwyższonej rozdzielczości 240x210pix
Pojemność baterii 100mAh
Czas ładowania 2 godziny
G Sensor
Dotykowy przycisk
Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności - Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka. Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min. Kompatybilność: Android 5.0 oraz IOS 11.0 wzwyż
1 fizyczny przycisk
Najwyższa jakość materiałów
Personalizacja tarczy zegarka - W kilka sekund możesz zmienić wygląd swojego smartwatcha wybierając tarczę, która najbardziej Ci odpowiada.
Dedykowana aplikacja: SMART-TIME PRO



FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU i Dedykowanej Aplikacji:

Godzina, Data, Dzień tygodnia

Krokomierz, Licznik spalonych kalorii, Przebyty dystans

Ciśnieniomierz

Pulsometr dynamiczny

Termometr

6 Trybów sportowych: Bieganie, Chodzenie, Jazda rowerem, Joga, Badminton, Rower Stacjonarny Monitor snu

Możliwość monitorowania cyklu menstruacyjnego

Inteligentne Powiadomienia - POŁĄCZENIA, WIADOMOŚĆ SMS, POWIADOMIENIA Z APLIKACJI SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Funkcja znajdź telefon, Funkcja Znajdź smartwatch

Alarm

Regulacja jasności podświetlania ekranu

Zmiana tarczy zegara

Zdalne sterowanie aparatem telefonu

Przypomnienie o braku ruchu

Resetowanie do ustawień fabrycznych

Aktualizacja oprogramowania

Historia pomiarów zdrowotnych, przebytych kroków, spalonych kalorii, pokonanego dystansu, długości snu

5903949990959
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Złoty

Specyficzne kody

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP