• Nowy

Watchmark - Fashion WQ21 czarny

369,00 zł
Brutto

Watchmark -  WQ21 to stylowy smartwatch typu UNISEX, przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Smartwatch posiada zarówno wiele funkcji sportowych, jak i zdrowotnych. Wśród jego funkcji znajdziemy wbudowany ciśnieniomierz, pulsometr, pulsoksymetr, a także termometr. Za jego pomocą zmierzymy wykonaną ilość kroków,  spalonych kalorii, a także pokonany dystans. Posiada aż 7 trybów sportowych. Wyposażony został w funkcję inteligentnych powiadomień, a także wiele innych przydatnych funkcji.

Kolor
Ilość



Smartwatch Watchmark WQ21

ułatwi prowadzenie aktywnego trybu życia. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymasz informacje na zegarku o nadejściu połączenia. Zobaczysz także początek wiadomości z aplikacji społecznościowych i wiadomości SMS - treść tych powiadomień przeczytasz bezpośrednio na Smartwatchu. Nie musisz już wyjmować telefonu z kieszeni, wystarczy przeczytać informacje na smartwatchu! Opaska przechowuje informacje o kilku ostatnich powiadomieniach/wiadomościach. Smartwatch został wyposażony w 3-osiowy G-sensor ruchu, dzięki któremu wystarczy, że podniesiesz rękę aby zobaczyć godzinę, ekran zostanie automatycznie wybudzony. Smartwatch sam rozpoznaje kiedy kładziesz się spać i kiedy wstajesz. W dedykowanej aplikacji po zsynchronizowaniu z smartwatchem możesz sprawdzić - długość snu, przebytą trasę, ilość kroków, spalonych kalorii, historię pulsu i wiele więcej.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi, saturację i tętno. 7 trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością




DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 9.0 i Android od wersji 4.4

Bluetooth 5.0

Nowoczesny chip Realtek8762c

Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,28" o podwyższonej rozdzielczości 240x240pix

Piękne kolorowe Menu

Pojemność baterii 180mAh

G Sensor

W pełni dotykowy wyświetlacz

Wiele tarcz zegarka do wyboru

Dedykowana aplikacja w języku polskim GloryFit





FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU

Godzina, data, dzień tygodnia

Regulacja jasności podświetlania ekranu

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna

Ciśnieniomierz

Pulsoksymetr - pomiar natlenienia krwi

Termometr

Inteligentne Powiadomienia

Monitor snu

Wiadomości

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

Funkcja zdalnych zdjęć

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

Timer

Personalizacja tarczy

Funkcja znajdź telefon

Latarka

Pogoda

7 trybów sportowych: bieganie, jazda na rowerze, pływanie, skakance, tenis stołowy, tenis, badminton







5903949991024
193 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Grubość koperty
8,9mm
Całkowita długość
241mm
Bateria
180 mAh (litowo-jonowa)
Wodoodporność
IP68
Kompatybilność Bluetooth
od 4.0 i wyżej
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Dedykowana aplikacja
GloryFit
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949991024
JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.

CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?

Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.

UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.

CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?

W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.

W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków:  https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0

JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZEGAREK?

By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.


Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa

Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?

Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?

Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.

JAK ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.  

NEWSLETTER

Zapisz się na Newsletter, by w pierwszej kolejności otrzymywać informacje o rabatach i nowych kolekcjach. 

TOP