• Nowy

Watchmark - Fashion WQ21 granatowy

359,00 zł
Brutto

Watchmark -  WQ21 to stylowy smartwatch typu UNISEX, przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Smartwatch posiada zarówno wiele funkcji sportowych, jak i zdrowotnych. Wśród jego funkcji znajdziemy wbudowany ciśnieniomierz, pulsometr, pulsoksymetr, a także termometr. Za jego pomocą zmierzymy wykonaną ilość kroków, ilość spalonych kalorii, a także pokonany dystans. Posiada aż 18 trybów sportowych. Wyposażony został w funkcję inteligentnych powiadomień, a także wiele innych przydatnych funkcji.

Kolor
Ilość



Smartwatch Watchmark WQ21

ułatwi prowadzenie aktywnego trybu życia. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymasz informacje na zegarku o nadejściu połączenia. Zobaczysz także początek wiadomości z aplikacji społecznościowych i wiadomości SMS - treść tych powiadomień przeczytasz bezpośrednio na Smartwatchu. Nie musisz już wyjmować telefonu z kieszeni, wystarczy przeczytać informacje na smartwatchu! Opaska przechowuje informacje o kilku ostatnich powiadomieniach/wiadomościach. Smartwatch został wyposażony w 3-osiowy G-sensor ruchu, dzięki któremu wystarczy, że podniesiesz rękę aby zobaczyć godzinę, ekran zostanie automatycznie wybudzony. Smartwatch sam rozpoznaje kiedy kładziesz się spać i kiedy wstajesz. W dedykowanej aplikacji po zsynchronizowaniu z smartwatchem możesz sprawdzić - długość snu, przebytą trasę, ilość kroków, spalonych kalorii, historię pulsu i wiele więcej.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi, saturację i tętno. 18 trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością




DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 9.0 i Android od wersji 4.4

Bluetooth 5.0

Nowoczesny chip Realtek8762c

Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,28" o podwyższonej rozdzielczości 240x240pix

Piękne kolorowe Menu

Pojemność baterii 180mAh

G Sensor

W pełni dotykowy wyświetlacz

Wiele tarcz zegarka do wyboru

Dedykowana aplikacja w języku polskim GloryFit





FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU

Godzina, data, dzień tygodnia

Regulacja jasności podświetlania ekranu

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna

Ciśnieniomierz

Pulsoksymetr - pomiar natlenienia krwi

Termometr

Inteligentne Powiadomienia

Monitor snu

Wiadomości

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

Funkcja zdalnych zdjęć

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

Timer

Personalizacja tarczy

Funkcja znajdź telefon

Latarka

Pogoda

18 trybów sportowych: bieganie, jazda na rowerze, joga, skakanka, badminton, tenis stołowy, tenis ziemny, hokej, rugby, wspinaczka, chodzenie, koszykówka, piła nożna, bejsbol, krykiet, siatkówka, gimnastyka, pływanie łódką







5903949991048
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Niebieski
Kształt
Okrągły
Ekran dotykowy
Tak
Całkowita długość
241mm
Grubość koperty
8,9mm
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
180 mAh (litowo-jonowa)
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
GloryFit

Specyficzne kody

EAN13
5903949991048

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP