• Nowy

Watchmark - Smartwatch WG1 czarny

560,00 zł
Brutto

Zegarek nadaje się zarówno do treningów, jak i do noszenia na co dzień. Posiada 13 trybów sportowych, dzięki czemu będziesz mógł kontrolować swój trening w pełni i poprawiać swoje osiągnięcia każdego dnia. Posiada ciągły monitoring pracy serca. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymamy informacje na opasce o nadejściu połączenia z NAZWĄ KONTAKTU z książki telefonicznej w smartfonie.

Kolor
Ilość



Watchmark - Smartwatch WG1

to najwyższej jakości smartwatch stworzony z myślą o osobach aktywnych. Smartwatch pokazuje godzinę datę, liczy kroki, spalone kalorie, pokonany dystans, mierzy czas oraz stale monitoruje puls. Posiada aż 13 trybów sportowych, a jego wodoszczelność wynosi IP68. Posiada ciągły monitoring pracy serca. Dzięki inteligentnym powiadomieniom poprzez sygnał wibracyjny otrzymamy informacje na opasce o nadejściu połączenia z nazwą kontaktu z książki telefonicznej w smartfonie. Zobaczymy także powiadomienia z aplikacji społecznościowych, a także wiadomości SMS - początek treści tych powiadomień przeczytamy bezpośrednio na Smartwatchu. Nie musimy już wyjmować telefonu z kieszeni, wystarczy przeczytać informacje na smartwatchu! Nie uwierzysz jakie to proste i wygodne!



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Trzynaście trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów.





DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 8.1 i Android od wersji 4.4

Dedykowana aplikacja w języku polskim - GloryFit
Bluetooth 5.0
Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności
Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.
Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min.
KOLOROWY zakrzywiony wyświetlacz IPS 1,28" o rozdzielczości 240x240px
Piękne kolorowe Menu
Bateria 285 mAh
G Sensor
1 fizyczny przycisk
W PEŁNI DOTYKOWY BARDZO CZUŁY WYŚWIETLACZ
Dedykowana aplikacja do pobierania tarcz zegarka


FUNKCJE:
Godzina, data, dzień tygodnia
Funkcja nie przeszkadzaj
Krokomierz
Licznik spalonych kalorii
Przebyty dystans
Pulsometr - pomiar tętna - 24 godzinne ciągłe monitorowanie tętna, analiza zmian tętna
Monitor snu
Przypomnienie o siedzącym trybie życia
Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)
STOPER
MINUTNIK
Funkcja znajdź telefon
Powiadomienia/Wiadomości (połączenia, SMS)
Powiadomienia z aplikacji społecznościowych (Facebook, WhatsApp, itp.)
Sterowanie muzyką i aparatem w smartfonie
Zdalne robienie zdjęć
Resetowanie do ustawień fabrycznych
3 poziomy regulacji jasności
Przypomnienie o braku ruchu, piciu, wody, spotkaniu, zażyciu leków
Tryby sportowe

5903949990201
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS 1,2'' o podwyższonej rozdzielczości 240x240px
Ekran dotykowy
Tak
Bluetooth
5.0 i wyższy
Bateria
285 mAh
Czas pracy
do 8-14 dni
Czas ładowania
2 godziny
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
GloryFit

Specyficzne kody

EAN13
5903949990201

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP