• Nowy

Watchmark - Kardiowatch WF800 Czarny

999,00 zł
Brutto

Czarny z silikonowym paskiem

Numer katalogowy: WF800

Seria: Kardio

Kolor
Ilość

Zdrowie

Smartwatch został wyposażony w wiele funkcji, które pomogą zadbać o zdrowie. Zegarek posiada najnowszej generacji chipy firm Texas Instruments oraz OSRAM mierzące saturację, EKG i PPG. Kalibracja ciśnieniomierza sprawia, że wyniki są jeszcze bardziej dokładne. Urządzenie zbiera dane podczas trwania snu, sam rozpoznaje kiedy zasypiasz i się budzisz, a jego analiza jest dostępna w aplikacji.*

Funkcja zdalnej opieki pozwala kontrolować zdrowie znajomych lub rodziny. Po połączeniu się z aplikacją śledź i przeglądaj raporty danych sportowych lub zdrowotnych, aby nie martwić się już o bliskie osoby.*

Laseroterapia

Terapia polega na emitowaniu wiązki światła (o ustalonym natężeniu: długości i mocy) na wybrany fragment ciała (chore tkanki) przez określony czas.  Długość fali 650 nm uwalnianej przez sondę laserową może skutecznie aktywować czerwone krwinki, poprawiać płynność i lepkość krwi, szybko rozkładać i rozpuszczać skrzeplinę, niektóre toksyny oraz osiągnąć efekt oczyszczania krwi. 

W trosce o zdrowie

Zegarek posiada wbudowane czujniki i diody do ciągłej kontroli parametrów zdrowotnych.* Wszystkie wyniki pomiarów zapisują się w dedykowanej aplikacji.

Puls

Pulsometr kontroluje tętno przez cały dzień lub podczas wykonywania ćwiczeń.

EKG

Pozwala na wykrycie wielu chorób związanych z układem krążenia. Pomiar jest bezbolesny, a wynik otrzymuje się po kilku sekundach.

Saturacja

Pomiar natlenienia krwi pomaga dowiedzieć się ile tlenu i z jaką skutecznością dociera do organizmu .

Ciśnienie

Mierz ciśnienie krwi w dowolnym miejscu i porze bez konieczności używania tradycyjnego ciśnieniomierza.

Temperatura

Zegarek mierzy temperaturę ciała w sposób ciągły oraz alarmuje jeśli jest za wysoka.

Powiadomienia w jednym miejscu

Poprzez sygnał wibracyjny otrzymamy informacje na zegarku o nadejściu połączenia z nazwą kontaktu z książki telefonicznej smartfonu. Na ekranie urządzenia możemy odrzucić połączenie przychodzące. Zobaczymy również powiadomienia z aplikacji takich jak Facebook i wiadomości SMS - początek treści przeczytamy bezpośrednio na zegarku. Nie musimy już wyjmować telefonu z kieszeni, wystarczy przeczytać informacje na smartwatchu.

Dla aktywnych

Smartwatch pomoże udoskonalać Twoją formę śledząc postępy treningowe i zapisując je w aplikacji. Zegarek podczas aktywności rejestruje m.in. dystans, spalone kalorie, tętno, kroki i czas. W smartwatchu znajdziemy 5 trybów sportowych: chodzenie, bieganie, wspinaczka górska, jazda na rowerze, koszykówka.

Wodoszczelność

IP67**

Pozwala na korzystanie z zegarka podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień.

Bateria

280mAh

Bateria litowo-polimerowa pozwoli na długie korzystanie z smartwatcha.

Design

Klasyczny

Dzięki klasycznemu wzornictwu zegarek pasuje do każdej stylizacji.

Chipy***

Texas Instruments oraz OSRAM

Wysoka precyzja monitorowania funkcji zdrowotnych.

Inni kupili też

*Nie należy podejmować decyzji zdrowotnych wyłącznie na podstawie wyników badań ze smartwatcha. Aby pomiary były dokładne użytkownicy powinni mierzyć funkcje zdrowotne w stanie spoczynku tak jak przy użyciu tradycyjnych urządzeń medycznych i powstrzymać się od pomiaru podczas wysiłku fizycznego, palenia tytoniu lub spożywania alkoholu. Smartwatch nie jest urządzeniem medycznym, a wyniki pomiarów mają charakter poglądowy.

**Norma IP67 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min. Nie można używać zegarka podczas gorących kąpieli lub w saunie ponieważ nie jest odporny na działanie pary. Nie jest on przeznaczony do pływania, został zaprojektowany, aby pomagać dbać o zdrowie.

***Smartwatch posiada sensor CT171 do pomiaru temperatury, chip TI ADS1291 odpowiada za mierzenie EKG, a OSRAM 2703+4404 combination za pomiar PPG.

5903949991154
79 Przedmioty

Opis

Pulsometr
Tak
Ciśnieniomierz
Tak
Kalibracja ciśnieniomierza
Tak
Pulsoksymetr
Tak
Termometr
Tak
Pomiar EKG
Tak
Monitor snu
Tak
GPS
Nie
Kompas
Nie
Barometr
Nie
Wysokościomierz
Nie
Odbieranie i wykonywanie połączeń
Nie
Wejście na kartę SIM
Nie
Wbudowany Android
Nie
Stoper
Tak
Minutnik
Nie
Alarm/budzik
Tak
Kalendarz
Nie
Kalkulator
Nie
Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
TFT 1,3 calowy, 360x360 px
Wielkość koperty
47x47mm
Grubość koperty
13mm
Całkowita długość
258mm
Procesor
Realtek8762DW
Bateria
280mAh
Sieć
-
Pamięć wbudowana
128KB + 128MB
Wodoodporność
IP67
Wbudowany mikrofon i głośnik
Nie
Menu zegarka w języku polskim
Nie
Kompatybilność Bluetooth
od 5.0 i wyżej
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Dedykowana aplikacja
SmartHealth
Ustawianie daty i czasu bez połączenia z telefonem
Nie
Gwarancja
24 miesiące
W zestawie
Smartwatch, instrukcja w języku polskim i przewód ładujący
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949991154

JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.

CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?

Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.

UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.

CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?

W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.

W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków:  https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0

JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZEGAREK?

By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.


Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa

Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?

Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?

Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.

JAK ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.  

TOP