• Nowy

Watchmark - Outdoor WL20 czarny

499,00 zł
Brutto

Smartwatch Watchmark WL20 to zegarek stworzony z myślą o osobach aktywnych. Posiada 10 trybów sportowych, liczy spalone kalorie, pokonany dystans, a także wykonane kroki. Posiada wbudowany pulsometr oraz głośnik do rozmów w trybie głośnomówiącym. Cechuje się ogromną baterią 450 mAh. 

pomiar ciśnienia krwipomiar EKGktokomierzSMStryby sportowe

Kolor
Ilość



Watchmark - Outdoor WL20

to zegarek stworzony z myślą o osobach aktywnych. Posiada 10 trybów sportowych, liczy spalone kalorie, pokonany dystans, a także wykonane kroki. Posiada wbudowany pulsometr oraz głośnik do rozmów w trybie głośnomówiącym. Cechuje się ogromną baterią 450 mAh.



Pulsometr dynamiczny - w trybach sportowych PULS JEST MIERZONY W CZASIE RZECZYWISTYM. dziesięć trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Funkcja monitorowania pulsu pozwala na ciągle kontrolowania tego parametru.





DANE TECHNICZNE

Kompatybilność z iOS od wersji 9.0 i Android od wersji 4.4

Bluetooth 3.0+4.0

Nowoczesny chip MTK2502D

Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min.

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,3" o podwyższonej rozdzielczości 240x240pix

Piękne kolorowe Menu

OGROMNA Bateria 450mAh

G Sensor

Przycisk obrotowy

W pełni dotykowy wyświetlacz

Kilka tarcz zegarka do wyboru

Dedykowana aplikacja w języku polskim M Active







FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU

Godzina, data, dzień tygodnia

Regulacja jasności podświetlania ekranu

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna

Inteligentne Powiadomienia

Monitor snu

Wiadomości

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

Funkcja Zdalnych Zdjęć

Wbudowany głośnik Bluetooth do rozmów w trybie głośnomówiącym.

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

STOPER

MINUTNIK

Funkcja znajdź telefon

Kalkulator

Resetowanie do ustawień fabrycznych

10 Trybów sportowych: Joga, Bieganie, Chodzenie, Jazda na rowerze, Wspinaczka, Tenis stołowy, Badminton, Siatkówka, Skakanka, Pływanie







FUNKCJE DOSTĘPNE W DEDYKOWANEJ APLIKACJI W JĘZYKU POLSKIM

Historia przebytych kroków

Historia spalonych kalorii

Historia długości przebytej trasy

Historia długości snu

Historia pomiaru tętna

Podświetlanie tarczy zegara poprzez ruch ręki (włączenie/wyłączenie)

Powiadomienia o nadchodzącym połączeniu z nazwą kontaktu z książki telefonicznej smartfonu.

Powiadomienia SMS - można je czytać na ekranie zegarka

Powiadomienia z aplikacji społecznościowych: jak QQ, Wechat, Linkedin, Skype, Facebook, Twitter, WhatsApp, Viber, Line - wiadomości można odczytać na ekranie smartwatcha

Tryb nie przeszkadzać

Ustawienie budzika

Włącznie/Wyłączenie podświetlania ekranu smartwatcha poprzez ruch ręką

Tryb nie przeszkadzaj

Aktualizajcja firmware smartwatcha

Przypomnienie o bezruchu

Znajdź smartwatch

Historia aktywności



5903949991017
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS 1,2'' o podwyższonej rozdzielczości 240x240px
Ekran dotykowy
Tak
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
430 mAh
Czas pracy
do 8-14 dni
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Maksymalny obwód nadgarstka z silikonowym paskiem
24cm

Specyficzne kody

EAN13
5903949991017

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP