- Nowy

Różowy z silikonowym paskiem
Numer katalogowy: WKW37 Pro
Seria: Kardio
Watchmark - Kardiowatch WKW37
przeznaczony jest do pomiaru temperatury ciała człowieka w sposób bardzo dokładny. Zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar w bardzo krótkim czasie. Informuje o podwyższonej temperaturze oraz generuje raport zdrowia. Prócz tego mierzy takie parametry jak ciśnienie krwi, tętno w czasie rzeczywistym oraz natlenienie krwi. Posiada krokomierz, kilka trybów sportowych, monitor snu oraz wiele, wiele innych.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. | Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. | Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. | Tryby sportowe zapewnią ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. | Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno. |
Funkcje:
Bardzo dokładny termometr z raportem zdrowia
Pomiar ciśnienia krwi
Pomiar pulsu - analiza
Pomiar natlenienia krwi
Alarm gorączki
Data, godzina, dzień tygodnia
Monitor snu
Krokomierz (PEDOMETR)
Specjalnie zaprojektowany do pomiaru temperatury ciała człowieka, niezależnie od temperatury pokojowej
Stały pomiar temperatury
Podświetlany wyświetlacz TFT
Stoper
Przypomnienie o siedzącym trybie
Zdalne sterowanie aparatem w smartfonie
Zdalne sterowanie muzyką w smartfonie
Pobieranie powiadomień: o połączeniach i wiadomościach SMS
Ustawienia powiadomień z aplikacji społecznościowych
Tryby sportowe (marsz, bieg, kolarstwo, wspinaczka górska, pływanie)
Rekordy sportowe można udostępniać w mediach społecznościowych
Licznik kalorii
Mierzy pokonany pokonany dystans
Dane techniczne:
Rozdzielczość ekranu: 320x240
Kompatybilność: Android 5.1 i nowszy, IOS 9.0 lub nowszy
Dedykowana aplikacja LINKTO SPORT w języku polskim
Rozmiar ekranu: 1,3 cala
Bluetooth 4.0
Bateria: polimerowa o dużej pojemności 160 mAh
Proces: nRF52832
Pamięć: RAM 64KB + ROM 512KB
Czas użytkowania: w trybie czuwania: do 20 dni ; normalny czas pracy: do 5 dni
Wodoodpornośc : IP68
Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.
Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min.
Kilka tarcz do wyboru - można je zmieniać dowolnie w smartwatchu
JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?
Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.
CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?
Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.
UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.
CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?
Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.
DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?
W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.
W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków: https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0
JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?
Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.
JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?
Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.
By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:
1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new
2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.
3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.
4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.
Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.
Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.
W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.
Gwarancja nie obejmuje:
-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:
1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new
2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.
3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.
4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.
Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.
Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:
1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new
2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.
3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.
4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.
Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.
Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa
Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?
Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.
DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?
Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.
Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.