• Nowy

Watchmark - Kardiowatch WKW37 Pro różowy

379,00 zł
Brutto

Różowy z silikonowym paskiem

Numer katalogowy: WKW37 Pro

Seria: Kardio

Kolor
Ilość

Watchmark - Kardiowatch WKW37

przeznaczony jest do pomiaru temperatury ciała człowieka w sposób bardzo dokładny. Zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar w bardzo krótkim czasie. Informuje o podwyższonej temperaturze oraz generuje raport zdrowia. Prócz tego mierzy takie parametry jak ciśnienie krwi, tętno w czasie rzeczywistym oraz natlenienie krwi. Posiada krokomierz, kilka trybów sportowych, monitor snu oraz wiele, wiele innych.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Tryby sportowe zapewnią ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno.

Funkcje:

Bardzo dokładny termometr z raportem zdrowia

Pomiar ciśnienia krwi

Pomiar pulsu - analiza

Pomiar natlenienia krwi

Alarm gorączki

Data, godzina, dzień tygodnia

Monitor snu

Krokomierz (PEDOMETR)

Specjalnie zaprojektowany do pomiaru temperatury ciała człowieka, niezależnie od temperatury pokojowej

Stały pomiar temperatury

Podświetlany wyświetlacz TFT

Stoper

Przypomnienie o siedzącym trybie

Zdalne sterowanie aparatem w smartfonie

Zdalne sterowanie muzyką w smartfonie

Pobieranie powiadomień: o połączeniach i wiadomościach SMS

Ustawienia powiadomień z aplikacji społecznościowych

Tryby sportowe (marsz, bieg, kolarstwo, wspinaczka górska, pływanie)

Rekordy sportowe można udostępniać w mediach społecznościowych

Licznik kalorii

Mierzy pokonany pokonany dystans



Dane techniczne:

Rozdzielczość ekranu: 320x240

Kompatybilność: Android 5.1 i nowszy, IOS 9.0 lub nowszy

Dedykowana aplikacja LINKTO SPORT w języku polskim

Rozmiar ekranu: 1,3 cala

Bluetooth 4.0

Bateria: polimerowa o dużej pojemności 160 mAh

Proces: nRF52832

Pamięć: RAM 64KB + ROM 512KB

Czas użytkowania: w trybie czuwania: do 20 dni ; normalny czas pracy: do 5 dni

Wodoodpornośc : IP68

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min.

Kilka tarcz do wyboru - można je zmieniać dowolnie w smartwatchu

5907777412065
199 Przedmioty

Opis

Pulsometr
Tak
Ciśnieniomierz
Tak
Kalibracja ciśnieniomierza
Nie
Pulsoksymetr
Tak
Termometr
Tak
Pomiar EKG
Nie
Monitor snu
Tak
GPS
Nie
Kompas
Nie
Barometr
Nie
Wysokościomierz
Nie
Odbieranie i wykonywanie połączeń
Nie
Wejście na kartę SIM
Nie
Wbudowany Android
Nie
Stoper
Tak
Minutnik
Tak
Alarm/budzik
Tak
Kalendarz
Nie
Kalkulator
Nie
Kolor
Różowy
Kształt
Kwadratowy
Wyświetlacz
TFT 1,3 cala, 320x240 px
Wielkość koperty
45x38 mm
Grubość koperty
10mm
Całkowita długość
255mm
Procesor
NRF52832
Bateria
160 mAh
Sieć
-
Pamięć wbudowana
512KB+64KB
Wodoodporność
IP68
Wbudowany mikrofon i głośnik
Nie
Menu zegarka w języku polskim
Częściowo
Kompatybilność Bluetooth
od 4.0 i wyżej
Kompatybilna platforma
iOS 9.0 oraz Android 5.0 i wyższe
Dedykowana aplikacja
LINKTO SPORT
Ustawianie daty i czasu bez połączenia z telefonem
Nie
Gwarancja
24 miesiące
W zestawie
Smartwatch, instrukcja w języku polskim i przewód ładujący
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949990065

JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.

CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?

Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.

UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.

CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?

W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.

W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków:  https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0

JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZEGAREK?

By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://ecom.freshdesk.com/support/tickets/new

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.


Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa

Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?

Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?

Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.

JAK ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.  

TOP