• Nowy

Watchmark - Smartone czarny

600,00 zł
Brutto

Watchmark - Smartone to wielofunkcyjny smartwatch SMARTONE z wieloma funkcjami przydatnymi podczas codziennego funkcjonowania. Zegarek posiada funkcje zdrowotne, takie jak pomiar ciśnienia i natlenienia krwi, pomiar pulsu, a także przesiewowy pomiar EKG. Poza funkcjami zdrowotnymi znajdziemy w nim połączenia Bluetooth, 7 trybów sportowych, pomiar spalonych kalorii, przebyty dystans, krokomierz oraz zdalne odtwarzanie muzyki, a także wiele wiele innych.

Kolor
Ilość

Watchmark - Smartone

Wielofunkcyjny smartwatch SMARTONE z wieloma funkcjami przydatnymi podczas codziennego funkcjonowania. Zegarek posiada funkcje zdrowotne, takie jak pomiar ciśnienia i natlenienia krwi, pomiar pulsu, a także przesiewowy pomiar EKG. Poza funkcjami zdrowotnymi znajdziemy w nim połączenia Bluetooth, 7 trybów sportowych, pomiar spalonych kalorii, przebyty dystans, krokomierz oraz zdalne odtwarzanie muzyki, a także wiele wiele innych.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Tryby sportowe zapewnią ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie, natlenienie krwi, tętno i ekg.

DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 8.0 i Android od wersji 4.4

Bluetooth 5.0

Nowoczesny chip RTL8762ck

Czujnik tętna: Hrs3300

Wodoszczelność IP67

Można korzystać ze smartwatcha podczas codziennych zajęć, np. mycia rąk bez obaw, że woda dostanie się do środka. Zegarek nie jest przeznaczony do pływania, należy również unikać słonej wody oraz pary wodnej.

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,78" o podwyższonej rozdzielczości 420*485pix

Piękne kolorowe Menu

Pojemność baterii 230mAh

G Sensor

W pełni dotykowy wyświetlacz

Wiele tarcz zegarka do wyboru

Dedykowana aplikacja w języku polskim FitCloudPro





FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU

Godzina, data, dzień tygodnia

Regulacja jasności podświetlania ekranu

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Pulsometr - pomiar tętna

Pulsoksymetr - pomiar natlenienia krwi

Ciśnieniomierz

Pomiar EKG

Inteligentne Powiadomienia

Monitor snu

Wiadomości

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

Połączenia Bluetooth

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

STOPER

Funkcja znajdź telefon

Resetowanie do ustawień fabrycznych

7 Trybów sportowych: chodzenie, jazda na rowerze, wspinaczka, rower stacjonarny, koszykówka, joga

Przypomnienia, np. o piciu wody, czy spotkaniu

Alarm bezruchu



5903949991000
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Kwadratowy
Wyświetlacz
1,69-calowy duży ekran HD o rozdzielczości 320x320 HD
Ekran dotykowy
Tak
Procesor
HS6621
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
230 mAh
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 9.0 oraz Android 5.0 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
Wearfit Pro

Specyficzne kody

EAN13
5903949991000

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP