• Nowy

Watchmark - Kardiowatch WN58 PRO biało srebrny

489,00 zł
Brutto

Watchmark - Kardiowatch N58 PRO przeznaczony jest do pomiary temperatury ciała, zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar w bardzo krótkim czasie. Dzięki inteligentnemu monitorowaniu odporności i wspomaga zapobieganie chorobom autonomicznym. Prócz tego posiada wiele innych funkcji takich jak: pomiar ciśnienia i pulsu, krokomierz, monitor snu i wiele, wiele więcej.

Kolor
Ilość



Watchmark - Kardiowatch N58 PRO

przeznaczony jest do pomiary temperatury ciała, zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar w bardzo krótkim czasie. Dzięki inteligentnemu monitorowaniu odporności i wspomaga zapobieganie chorobom autonomicznym. Prócz tego posiada wiele innych funkcji takich jak: pomiar ciśnienia i pulsu, krokomierz, monitor snu i wiele, wiele więcej.



temperatura.png
Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Bardzo precyzyjny pomiar temperatury ciała, bezpośrednio na nadgarstku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Tryby sportowe zapewnią ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno.




DANE TECHNICZNE:

DEDYKOWANA APLIKACJA NA SMARTFON W JĘZYKU POLSKIM WearFit 2.0

Kompatybilność z iOS od wersji 8.5+ i Android od wersji 4.4+

Bluetooth 5.1

Wodoszczelność IP67 - klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka. Nie można zanurzać w słonej wodzie, należy unikać także gorących kąpieli i gorącej pary.Nie jest on przeznaczony do pływania, został zaprojektowany aby pomagać dbać o zdrowie!

Norma IP67 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.

KOLOROWY wyświetlacz

Animowane menu 3D UI

Pulsometr dynamiczny

Bateria 170mAh

Czas ładowania 2 godziny

G Sensor

Fizyczny Przycisk





FUNKCJE:

Godzina, data, dzień tygodnia

Termometr

Puslometr

Pomiar Ciśnienia Krwi

Krokomierz

Licznik spalonych kalorii

Przebyty dystans

Monitor snu

Wiadomości, Połączenia, Powiadomienia z aplikacji społecznościowych

Rejestracja danych ruchu

Raport codziennej aktywności fizycznej

Analiza Odporności

Zdalne sterowanie muzyką w smartfonie

Tryb nie przeszkadzać

Stoper

Regulacja Jasności Podświetlenia Ekranu

Alarm wibracyjny

Funkcja znajdź telefon

Po połączeniu z aplikacją wszystkie dane pokazane na profesjonalnych wykresach

Alarm bezruchu

Przypomnienie o piciu wody, zażyciu leków, spotkaniu, itp.




200 Przedmioty

Opis

Kolor
Biały
Kształt
Kwadratowy
Ekran dotykowy
Tak
Bluetooth
5.0 i wyższy
Bateria
170 mAh
Czas ładowania
2 godziny
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 9.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
WearFit 2.0

Specyficzne kody

EAN13
5907777412928

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP