• Nowy

Watchmark - Outdoor WL13 brązowy

449,00 zł
Brutto

Srebrny ze skórzanym paskiem

Numer katalogowy: WL13

Seria: Outdoor

Kolor
Ilość

Bądź na bieżąco

Połączenie zegarka z telefonem poprzez Bluetooth umożliwia prowadzenie rozmów z poziomu smartwatcha zachowując wysoką jakość dźwięku. Na ekranie zobaczymy powiadomienia z ulubionych aplikacji takich jak: Facebook, Instagram czy Twitter oraz przeczytamy wiadomości SMS. Po synchronizacji z telefonem w urządzeniu dostępna będzie książka telefoniczna smartfona.

Dla aktywnych

Smartwatch pomoże udoskonalić Twoją formę śledząc postępy treningowe i zapisując je w aplikacji. Zegarek podczas aktywności rejestruje m.in. dystans, spalone kalorie, tętno, kroki, czas i tempo.

Główne Zalety

Zegarek monitoruje parametry i zapisuje je w dedykowanej aplikacji, w wyniku czego wyrobisz nowe, lepsze nawyki.

Pulsometr

Kontroluje swoje tętno przez cały dzień lub tylko podczas ćwiczeń.

Monitor Snu

Zegarek zbiera dane z przebiegu Twojego snu co pozwala na poprawę jego jakości.

Połączenia

Odbieraj i wykonuj połączenia z poziomu smartwatcha zachowując wysoką jakość dźwięku.

Książka telefoniczna

Po synchronizacji, książka telefoniczna z Twojego smartfonu pojawi się w zegarku.

Kontrola multimediów

Smartwatch został wyposażony w funkcję, która po sparowaniu ze smartfonem uruchamia aparat, aby wykonać zdjęcie w sposób zdalny. Zegarek umożliwia również zdalne sterowanie muzyką odtwarzaną w telefonie -przewijaj utwory, pauzuj lub wznawiaj odtwarzanie. Kontroluj wszystko nie wyciągając telefonu z kieszeni!

Wodoszczelność

IP68**

Pozwala na korzystanie z zegarka podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień.

Bateria

290mAh

Duża pojemność baterii litowo-polimerowej pozwoli na długie korzystanie z smartwatcha.

Design

Fashion

Smukła, metalowa obudowa i doskonała jakość ekranu, który jest odporny na zarysowania.

Procesor

MTK2502

Najnowszy procesor charakteryzujący się dużą wydajnością i małym poborem mocy.

Inni kupili też

* Nie należy podejmować decyzji zdrowotnych wyłącznie na podstawie wyników badań ze smartwatcha. Aby pomiary były dokładne użytkownicy powinni mierzyć funkcje zdrowotne w stanie spoczynku tak jak przy użyciu tradycyjnych urządzeń medycznych i powstrzymać się od pomiaru podczas wysiłku fizycznego, palenia tytoniu lub spożywania alkoholu. Smartwatch nie jest urządzeniem medycznym, a wyniki pomiarów mają charakter poglądowy. 

**Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min. Nie można używać zegarka podczas gorących kąpieli lub w saunie ponieważ nie jest odporny na działanie pary.

5907777412423
198 Przedmioty

Opis

Pulsometr
Tak
Ciśnieniomierz
Tak
Kalibracja ciśnieniomierza
Nie
Pulsoksymetr
Tak
Termometr
Nie
Pomiar EKG
Tak
Monitor snu
Tak
GPS
Nie
Kompas
Nie
Barometr
Nie
Wysokościomierz
Nie
Odbieranie i wykonywanie połączeń
Tak
Wejście na kartę SIM
Nie
Wbudowany Android
Nie
Stoper
Tak
Minutnik
Tak
Alarm/budzik
Tak
Kalendarz
Nie
Kalkulator
Tak
Kolor
Brązowy
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS "1.3”/240x240px
Wielkość koperty
46mm
Grubość koperty
10,5mm
Całkowita długość
250mm
Procesor
MTK2502C
Bateria
290 mAh
Sieć
-
Pamięć wbudowana
-
Wodoodporność
IP68
Wbudowany mikrofon i głośnik
Tak
Menu zegarka w języku polskim
Częściowo
Kompatybilność Bluetooth
od 4.2 i wyżej
Kompatybilna platforma
iOS 8.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Dedykowana aplikacja
M Active
Gwarancja
24 miesiące
W zestawie
Smartwatch, instrukcja w języku polskim i przewód ładujący
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5907777412423
JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.

CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?

Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.

UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.

CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?

W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.

W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków:  https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0

JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZEGAREK?

By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.


Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa

Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?

Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?

Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.

JAK ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.  

NEWSLETTER

Zapisz się na Newsletter, by w pierwszej kolejności otrzymywać informacje o rabatach i nowych kolekcjach. 

TOP