• -10%
  • Nowy

Watchmark - Outdoor WL11 Czarny

386,10 zł Zniżka 10%
429,00 zł
Brutto

Watchmark - Outdoor WL11 to zegarek który poza tym, że świetnie i modnie wygląda, spełnia wiele zadań, miedzy innymi: pokazuje godzinę, datę,liczy kroki, spalone kalorie, pokonany dystans, mierzy czas. Wykonuje pomiar natlenienia i ciśnienia krwi, pulsu oraz EKG. Ponadto mierzy jakość snu. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach sms, wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów. Za pomocą tego zegarka możemy przeglądać nasze pliki na telefonie, odtwarzać muzykę przez bluetooth i wiele, wiele więcej.

Kolor
Ilość

Watchmark - Outdoor WL11

to zegarek który poza tym, że świetnie i modnie wygląda, spełnia wiele zadań, miedzy innymi: pokazuje godzinę, datę, liczy kroki, spalone kalorie, pokonany dystans, mierzy czas. Wykonuje pomiar natlenienia i ciśnienia krwi, pulsu oraz EKG. Ponadto mierzy jakość snu. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach sms, wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Tryb sportowy, który mierzy pokonany dystans, czas, spalone kalorie oraz liczy kroki. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno.

DANE TECHNICZNE:

Kompatybilność z iOS od wersji 9.0 i Android od wersji 4.4

Dedykowana aplikacja w języku polskim - FitCloudPro

Bluetooth 4.0

Nowoczesny chip NRF52832

Wodoszczelność IP68 - najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA podczas codziennych zajęć, np. podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min.

Kolorowy w pełni dotykowy wyświetlacz IPS 1,3" o podwyższonej rozdzielczości 240x240 px

Piękne kolorowe Menu

Bateria 300 mAh

G Sensor

2 fizyczny przyciski

FUNKCJE:

Godzina, data, dzień tygodnia

Funkcja nie przeszkadzaj - bardzo przydatna podczas spotkań biznesowych

Krokomierz, przebyty dystans

Licznik spalonych kalorii

Pulsometr - pomiar tętna

Pomiar Natlenienia Krwi

Pomiar Ciśnienia Krwi

EKG - nowość na rynku!

Monitor snu

Połączenia/Wiadomości - wyświetlane na zegarku

Powiadomienia z aplikacji społecznościowych

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

Stoper, minutnik

Funkcja znajdź telefon

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

Zdalne zdjęcia - możliwość zrobienia zdjęcia zdalnie po połączeniu z telefonem

Resetowanie do ustawień fabrycznych

Kalendarz

Ustawienia jasności ekranu

G -sensor

Przypomnienie o siedzącym trybie

MOŻLIWOŚC WYKONYWANIA POŁĄCZEŃ BEZ KARTY SIM - po połączeniu z telefonem i  wybraniu kontaktu lub wpisaniu numeru

5903949990195
56 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS "1.3”/240x240px
Ekran dotykowy
Tak
Procesor
Nordic 52832
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
300mAh
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 9.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949990195

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP