• Nowy

Watchmark - Outdoor WL8 czarny

499,00 zł
Brutto

Watchmark - Outdoor WL8 to nowoczesny smartwatch z wieloma funkcjami zdrowotnymi i sportowymi. Zegarek dzięki pomiarowi EKG oraz ciśnienia pozwoli Ci lepiej zadbać o swoje zdrowie. Smartwatch cechuje się funkcją pomiaru natlenienia krwi o2. Prócz tego liczy kroki, spalone kalorie, pokazuje przebyty dystans, monitoruje sen, posiada kilka trybów sportowych, a także wiele, wiele innych.

pomiar ciśnienia krwipomiar EKGktokomierzSMStryby sportowe

Kolor
Ilość

Watchmark - Outdoor WL8

to nowoczesny smartwatch z wieloma funkcjami zdrowotnymi i sportowymi. Zegarek dzięki pomiarowi EKG oraz ciśnienia pozwoli Ci lepiej zadbać o swoje zdrowie. Smartwatch cechuje się funkcją pomiaru natlenienia krwi o2. Prócz tego liczy kroki, spalone kalorie, pokazuje przebyty dystans, monitoruje sen, posiada kilka trybów sportowych, a także wiele, wiele innych.

Pulsometr dynamiczny - w trybach sportowych PULS JEST MIERZONY W CZASIE RZECZYWISTYM. Siedem trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Dzięki danym z aplikacji w telefonie w kilka sekund możesz sprawdzić jaka jest pogoda za oknem. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie i natlenienie krwi, tętno, a także pomiar EKG.

DANE TECHNICZNE

Kompatybilność z IOS od wersji 8.0 i Android od wersji 4.4

Bluetooth 4.2

Dedykowana aplikacja - TFit

Nowoczesny chip Nordic 52832

Wodoszczelność IP68 -najwyższa klasa wodoszczelności

Można korzystać ze SMARTWATCHA np. podczas mycia rąklub w deszczowy dzień bez obaw, że woda dostanie się do środka.

Norma IP68 dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzenie na głębokość 1,5m do 30 min.

OGROMNY KOLOROWY wyświetlacz IPS 1,2'' o podwyższonej rozdzielczości 240x240pix

Pulsometr dynamiczny wersje 2.0 - DWIE diody

Duża Bateria 320mAh

Czas pracy do 8-14 dni - zapomnij o ładowaniu

1 Fizyczny przycisk; G sensor

W PEŁNI DOTYKOWY BARDZO CZUŁY WYŚWIETLACZ; Piękne kolorowe Menu

Podświetlanie tarczy zegarka po podniesieniu ręki

3 tarcze zegarka ( dwie cyfrowe, 1 analogowa) - KAŻDY kolor smartwatcha ma 3 różne tarcze, które dowolnie ustawia się w smartwatchu



FUNKCJE DOSTĘPNE W SMARTWATCHU

Godzina, data, dzień tygodnia

Funkcja nie przeszkadzaj

5 stopniowa regulacja jasności podświetlania ekranu

Krokomierz, Przebyty dystans

Licznik spalonych kalorii

Pulsometr - pomiar tętna

Powiadomienia/Wiadomości

Monitor snu

EKG

Ciśnieniomierz

Natlenienie krwi o2

Wiadomości

Sterowanie muzyką odtwarzaną w smartfonie

POGODA (dane pobierane z dedykowanej aplikacji w smartfonie)

Alarm wibracyjny (należy najpierw ustawić go w telefonie)

Stoper, minutnik

Funkcja znajdź telefon

Sterowanie aparatem smartfonu - SPUST MIGAWKI, pozwala na zdalne zrobienie zdjęcia telefonem po przyciśnięciu w smartwatchu

Resetowanie do ustawień fabrycznych

7 Trybów sportowych: Chodzenie, Bieganie, Jazda rowerem, Wspinaczka górska/trekking,  Badminton, Siatkówka, Pływanie

5907777412782
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS 1,2'' o podwyższonej rozdzielczości 240x240px
Ekran dotykowy
Tak
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
320 mAh
Czas pracy
do 8-14 dni
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.0 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP68 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1,5m do 30min
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Maksymalny obwód nadgarstka z silikonowym paskiem
24cm
Dedykowana aplikacja
TFit

Specyficzne kody

EAN13
5907777412782

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP