• Nowy

Watchmark - Smartwatch WCF18 Pro czarny

430,00 zł
Brutto

Watchmark - Smartwatch WCF18 Pro to Twój osobisty trener na nadgarstku, który pomoże Ci zadbać o Twoje zdrowie przez cały dzień. Watchmark WCF18, który poza tym że świetnie i modnie wygląda, spełnia wiele wiele zadań, między innymi: pokazuje datę i godzinę, liczy kroki, spalone kalorie oraz pokonany dystans. Za pomocą tego smartwatcha możesz zmierzyć puls oraz ciśnienie krwi. Ponadto mierzy jakość snu. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach SMS, a także powiadomieniach z różnych aplikacji społecznościowych.

Kolor
Ilość

 SMARTWATCH Watchmark - Fashion WCF18 Pro

to urządzenie z najnowszej linii smartwatchy, które ze względu na swój desing oraz funkcjonalność dedykowane są dla kobiet. Smartwatch  to Twój osobisty trener na nadgarstku, dzięki któremu zadbasz o swoje zdrowie przez całą dobę. SMARTWATCH to nie tylko elegancki i modny dodatek, lecz przede wszystkim idealna propozycja w szczególności dla kobiet, które chcą prowadzić zdrowy tryb życia. Smartwatch pokazuje godzinę, datę, liczy kroki, spalone kalorie, pokonany dystans, mierzy czas oraz monitoruje puls i ciśnienie. Ponadto mierzy jakość snu, wykonuje zdjęcia w sposób zdalny. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach SMS oraz wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów.



Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Dziewięć trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno.





DANE TECHNICZNE:

Dedykowana aplikacja na telefon w języku polskim - Da Fit

Wodoszczelność IP67

Bluetooth 4.0

Kompatybilność z iOS 8.0+ oraz Android 4.4+

Energooszczędny procesor nRF52832

Nowoczesny chip pulsometru PD70-01C/TR7

Kolorowy wyświetlacz IPS 1,22"

Rozdzielczość 240x240px

Bateria 110 mAh

Czas ładowania około 2h

Czas czuwania do 7 dni

Czas pracy dp 3-5 dni

G sensor

Przycisk dotykowy

5 tarczy zegarka

Waga ze skórzanym paskiem 37g





FUNKCJE

Godzina, data, dzień tygodnia

Krokomierz, Dystans

Spalone Kalorie

Pomiar Ciśnienia Krwi

Pomiar Pulsu

Alarm zbyt wysokiego tętna

Pomiar Natlenienia Krwi

Podświetlenie Ekranu

Zdalne sterowanie aparatem telefonu

Tryby Sportowe

Powiadomienia o połączeniach przychodzących

Powiadomienia SMS

Powiadomienia z aplikacji społecznościowych

Monitor snu

Alarm/budzik

Przypomnienie o trybie siedzącym

Funkcja znajdź telefon

5903949990317
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
IPS 1,22"/240x204px o podwyższonej rozdzielczości
Ekran dotykowy
Tak
Wielkość koperty
41mm
Waga wersji ze skórzaną bransoletą
37g
Grubość koperty
7,1-12,8mm
Maksymalny obwód ręki przy pasku skórzanym
21cm
Procesor
Energooszczędny nRF52832
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
110 mAh
Czas pracy
do 3-6 dni
Czas czuwania
do 7 dni
Czas ładowania
2 godziny
Port ładowania
Przewód magnetyczny USB do ładowania
Kompatybilna platforma
iOS 8 oraz Android 4.3 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
Da Fit

Specyficzne kody

EAN13
5903949990317

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP