• Nowy

Watchmark - Smartwatch WLT10 czerwony

1 599,00 zł
Brutto

Srebrny z czerwonym silikonowym paskiem

Numer katalogowy: WLT10

Seria: Fashion

Kolor
Ilość

Samodzielny telefon

Po umieszczeniu karty SIM w zegarku, nie jest potrzebne połączenie zegarka z telefonem, aby móc dzwonić i odbierać połączenia. Z poziomu smartwatcha można również zarządzać listą numerów – sprawdzać szczegóły połączeń, usuwać lub dodawać numery do listy kontaktów. Zobaczymy również powiadomienia z aplikacji takich jak Facebook i wiadomości SMS - początek treści przeczytamy bezpośrednio na zegarku. Urządzenie przechowuje w pamięci informacje o kilku ostatnich powiadomieniach/wiadomościach.

Google Watch

System Android i wbudowana wyszukiwarka Google pozwoli na nieskończone surfowanie w internecie przez sieć WiFi lub 4G. Dzięki zaawansowanym funkcjom zegarka możesz sprawdzać wiadomości e-mail w każdym miejscu i porze! Smartwatch posiada również sklep Google Play umożliwia to pobieranie aplikacji potrzebnych np. do oglądania filmów, słuchania muzyki czy nawigacji. Od teraz możesz mieć wszystko pod ręką!

Główne Zalety

Inteligentny zegarek nie tylko posiada funkcje podobne do telefonu, ale monitoruje również parametry takie jak puls, saturację oraz analizuje jakość snu. Wszystkie dane zapisuje w dedykowanej aplikacji, w wyniku czego wyrobisz nowe, lepsze nawyki.

Google Watch

Wbudowane sklepy pozwalają na pobieranie ulubionych aplikacji, a wyszukiwarka Google na surfowanie w internecie.

Nawigacja

System GPS pozwoli na ustalenie dokładnej lokalizacji w czasie rzeczywistym zarówno podczas uprawiania sportu i używania map.

Android

System Android 9.1 sprawia, że po umieszczeniu karty SIM smartwatch staje się samodzielnym telefonem.

Połączenia

Odbieraj i wykonuj połączenia z poziomu smartwatcha zachowując wysoką jakość dźwięku.

Pogoda

Przydatna funkcja pokazująca teraźniejszą pogodę oraz prognozę na następne dni.

Nawigacja

System nawigacji GPS, GLONASS i BeiDou pozwoli na ustalenie dokładnej lokalizacji w czasie rzeczywistym zarówno podczas uprawiania sportu jak i używania map. Jeśli potrzebujesz sprawdzić drogę możesz to zrobić prosto z nadgarstka nie wyciągając telefonu z kieszeni. Inteligentny zegarek Watchmark posiada wgraną aplikację Mapy Google.

Dla aktywnych

Smartwatch pomoże udoskonalać Twoją formę śledząc postępy treningowe. Podczas aktywności zegarek zbiera dane takie jak: czas trwania, ilość spalonych kalorii, pokonany dystans oraz inne w zależności od wybranego trybu. Tryby sportowe, które znajdziemy w urządzeniu to: bieganie, chodzenie, jazdę na rowerze, koszykówkę, piłkę nożną, tenis stołowy, badminton i skakanie na skakance.

Wbudowana kamera

Zegarek posiada wbudowany aparat pozwalający na nagrywanie filmów w rozdzielczości HD i wykonywanie zdjęć prosto z nadgarstka. Aparat w smartwatchu sprawdza się idealnie gdy nie mamy telefonu pod ręką, a chcemy uwiecznić ważną chwilę.

Wodoszczelność

IP54**

Pozwala na korzystanie z zegarka podczas mycia rąk lub w deszczowy dzień.

Bateria

500mAh

Duża pojemność baterii litowo-polimerowej pozwoli na długie korzystanie z smartwatcha.

Design

Nowoczesny

Niebanalny design smartwatcha sprawia, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie.

Procesor

SC9820E i nRF52832

Dodatkowy procesor sprawia, że zegarek chodzi jeszcze bardziej płynnie.

Inni kupili też

* Nie należy podejmować decyzji zdrowotnych wyłącznie na podstawie wyników badań ze smartwatcha. Aby pomiary były dokładne użytkownicy powinni mierzyć funkcje zdrowotne w stanie spoczynku tak jak przy użyciu tradycyjnych urządzeń medycznych i powstrzymać się od pomiaru podczas wysiłku fizycznego, palenia tytoniu lub spożywania alkoholu. Smartwatch nie jest urządzeniem medycznym, a wyniki pomiarów mają charakter poglądowy. 

**Norma IP54 to ochrona przed bryzgami wody z dowolnego kierunku, przed dostępem do części niebezpiecznych drutem i przed pyłem. Urządzenie spełniające założenia normy IP54 nie może być zanurzane w wodzie, nawet na krótką chwilę. .

5903949991178
30 Przedmioty

Opis

Pulsometr
Tak
Ciśnieniomierz
Nie
Kalibracja ciśnieniomierza
Nie
Pulsoksymetr
Tak
Termometr
Nie
Pomiar EKG
Nie
Monitor snu
Tak
GPS
Tak
Kompas
Nie
Barometr
Nie
Wysokościomierz
Nie
Odbieranie i wykonywanie połączeń
Tak
Wejście na kartę SIM
Tak
Wbudowany Android
Tak - Android 9.1
Stoper
Nie
Minutnik
Nie
Alarm/budzik
Tak
Kalendarz
Tak
Kalkulator
Nie
Kolor
Czerwony
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
AMOLED 1.39 cala, 454x454px
Wielkość koperty
50x48mm
Grubość koperty
13,8mm
Całkowita długość
260mm
Procesor
SC9820E i nRF52832
Bateria
500mAh
Sieć
4G/3G/LTE/Wi-Fi
Pamięć wbudowana
16GB FLASH i 1GB RAM LPDDR3
Wodoodporność
IP54
Wbudowany mikrofon i głośnik
Tak
Menu zegarka w języku polskim
Częściowo
Kompatybilność Bluetooth
od 4.0 i wyżej
Kompatybilna platforma
iOS od wersji 11 i Android od wersji 5.1 i wyższe
Dedykowana aplikacja
GaoFit
Ustawianie daty i czasu bez połączenia z telefonem
Tak
Gwarancja
24 miesiące
W zestawie
Smartwatch, instrukcja w języku polskim i przewód ładujący
Aplikacja po polsku
Tak

Specyficzne kody

EAN13
5903949991178
JAK POŁĄCZYĆ SMARTWATCH Z TELEFONEM?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację ze Sklepu Play lub App Store na telefon. Włączyć Bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć urządzenia.

CZEMU TELEFON NIE ŁĄCZY SIĘ Z APLIKACJĄ?

Czy telefon widzi smartwatch i nie został on połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z smartfonem. Proszę spróbować rozparować urządzenia, przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć jeszcze raz.

UWAGA! Wyjątkiem są smartwatche z funkcją rozmów telefonicznych poprzez Bluetooth. W tych zegarkach potrzebne jest połączenie w dwóch miejscach do poprawnego działania wszystkich funkcji - w aplikacji oraz bezpośrednio poprzez Bluetooth.

CZY ZEGAREK BĘDZIE DZIAŁAĆ BEZ POŁĄCZENIA Z APLIKACJĄ?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiary np. tętna, liczył kroki i spalone kalorie, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

DLACZEGO W PRZESYŁCE NIE BYŁO ŁADOWARKI (MODELE WE78, WT1, WV19)?

W paczce, którą przesyłamy powinien znajdować się przewód ładujący, do zestawu nie dołączamy wtyczki do kontaktu. Wyjątkiem są modele WT1, WE78 oraz WV19 - aby je naładować należy zdjąć pasek, pod nim znajduje się końcówka ze złotym elementem, którą należy podłączyć do portu USB.

W linku znajduję się instrukcja jak ładować te trzy modele zegarków:  https://www.youtube.com/watch?v=jKDhw2GSSk0

JAK POPRAWNIE ŁADOWAĆ SMARTWATCH'A?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

JAK WYDŁUŻYĆ ŻYWOTNOŚĆ BATERII?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą czas pracy zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZEGAREK?

By dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

KIEDY OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

-okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
-normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);
-uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);
użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
-produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby zareklamować produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 30 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Aby wymienić produkt, postępuj w sposób opisany poniżej:

1. Wypełnij formularz na stronie: https://watchmark.szybkareklamacja.pl/

2. Zapisz numer zgłoszenia, które przyszło na podany w formularzu adres e-mail lub wydrukuj podsumowanie z załącznika i dołącz je do przesyłki.

3. Zapakuj zegarek w oryginalny karton wraz z akcesoriami.

4. Dołącz do zwracanej przesyłki numer zgłoszenia i wyślij na adres: Watchmark CH Manhattan, Al. Jana Pawła II 16, 64-100 Leszno.

Klient ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do wymiany upływa po 14 dniach od dnia następującego po dniu, w którym Klient otrzymał rzecz. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad i dowód zakupu.


Wymiana zostanie dokonana niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni od daty dostarczenia do nas towaru, jeśli produkt na który Klient chce wymienić towar jest dostępny w sklepie. Jeśli produkt wskazany przez klienta na wymianę jest niedostępny, zostanie on wysłany niezwłocznie po przyjęciu przez nas dostawy danego produktu.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo, więcej informacji o dostawie znajdziesz na https://watchmark.pl/content/1-Dostawa

Z JAKIMI TELEFONAMI ZEGARKI SĄ KOMPATYBILNE?

Model telefonu nie ma znaczenia, ważny jest system operacyjny. W opisie każdego zegarka znajduję się informacja z jakimi systemami współpracuje smartwatch. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się ze sklepu Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

DLACZEGO W PACZCE NIE BYŁO PARAGONU?

Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wpisany przy wykonywaniu zamówienia.

JAK ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail: info@watchmark.pl lub pod numerem telefonu: 530 775 810.  

NEWSLETTER

Zapisz się na Newsletter, by w pierwszej kolejności otrzymywać informacje o rabatach i nowych kolekcjach. 

TOP