• Nowy

Watchmark- Smartwatch WQ8 czarny

379,00 zł
Brutto

Watchmark- Smartwatch WQ8 to nowoczesny zegarek, który spełnia wiele zadań, miedzy innymi: pokazuje godzinę, ,liczy kroki, spalone kalorie, monitoruje puls, pokonany dystans, mierzy czas, ciśnienie krwi. Ponadto mierzy jakość snu. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach sms oraz wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów.

Kolor
Ilość


Watchmark - Smartwatch WQ8

to nowoczesny zegarek, który spełnia wiele zadań, miedzy innymi: pokazuje godzinę, datę, liczy kroki, spalone kalorie, monitoruje puls, pokonany dystans, mierzy czas oraz ciśnienie krwi. Ponadto mierzy jakość snu. Informuje użytkownika o przychodzących połączeniach telefonicznych, wiadomościach sms oraz wiadomościach tekstowych z wielu komunikatorów.

Nadgarstkowy czujnik tętna zapewnia wgląd w aktywność fizyczną. Smartwatch zbudowany z ultralekkich materiałów, dzięki czemu nawet nie poczujesz, że masz go na ręku. Krokomierz w zegarku, pozwala na dokładną analizę codziennej aktywności. Dziewięć trybów sportowych zapewnia ścisłe dopasowanie smartwatcha z twoją aktywnością. Funkcje zdrowotne pozwalają na ciągłe monitorowanie parametrów jak ciśnienie krwi jak i tętno puls.

FUNKCJE:

Pomiar tętna

Pomiar ciśnienia krwi

Pomiar kroków

Pomiar spalonych kalorii

Tryby sportowe - 9 dyscyplin!

Alarm - w przypadku zbyt długiego pozostania w bezruchu

Monitor snu

POWIADOMIENIA - połączenia przychodzące, wiadomości z przypomnieniem, alarmy, wibracje

Możliwość przeglądania powiadomień i smsów

Przypomnienie o nieodebranym telefonie

Pokazuje przebyty dystans

Auto Light-up - uruchomienie wyświetlacza przy podnoszeniu ręki

Kalendarz / Alarmy

Przypomnienie o zażywaniu LEKARSTW oraz o odpowiednim nawodnieniu organizmu!

ZDALNA KAMERA! - potrząśnij ręką by zrobić zdjęcie.



SPECYFIKACJA FIZYCZNA :

Wyświetlacz: IPS 3D UI, 1.22 cala

Rozdzielczość: 240x240 px

128KB RAM / 128KB ROM

Wodoszczelność - IP68

Bateria - 180 mAh Li-polymer - ładowany magnetycznie!

Czas działania / czuwania - do 3 dni / do 15 dni

Czas ładowania - ok. 3h

WYMAGANIA SPRZĘTOWE W SMARTFONIE SYSTEM - Android 4.4+, iOS 8.2+ lub nowszy

DEDYKOWANA APLIKACJA W JĘZUKU POLSKIM - H Band

MODUŁ BLUETOOTH W TELEFONIE - 4.0

5907777412133
200 Przedmioty

Opis

Kolor
Czarny
Kształt
Okrągły
Wyświetlacz
TFT 0,96 cala, 320x240 px
Ekran dotykowy
Tak
Wielkość koperty
41mm
Waga
123,5g
Całkowita długość
263mm
Grubość koperty
10,1mm
Bluetooth
4.0 i wyższy
Bateria
230 mAh
Czas pracy
do 3-6 dni
Czas czuwania
do 6 dni
Czas ładowania
ok. 1,5 godziny
Port ładowania
Magnetyczne styki na spodzie obudowy
Kompatybilna platforma
iOS 8.2 oraz Android 4.4 i wyższe
Wodoodporność
Norma IP67 - dopuszcza temperaturę wody od +10 do +35 stopni Celsjusza i zanurzanie na głębokość 1m do 30min.
Gwarancja
24 miesiące
Aplikacja po polsku
Tak
Dedykowana aplikacja
Da Fit

Specyficzne kody

EAN13
5907777412133

1. Jak połączyć smartwatch z telefonem?

Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

2. Telefon nie łączy się z aplikacją?

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie został połączony z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ten najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

3. Czy zegarek działa bez aplikacji?

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenie.

4. Brak ładowarki WT1/WE78.

Ten model nie posiada ładowarki, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

5. Jak poprawnie ładować baterię smartwatcha?

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

6. Jak przedłużyć żywotność baterii?

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

7.Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Wypełnij formularz, wydrukuj podsumowanie, które dostałeś na adres e-mail i dołącz je do przesyłki.

  2. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton

  3. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

8.Kiedy otrzymam zwrot środków?

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

9. Reklamacja

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Przypominamy, że WATCHMARK udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii;
  • normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych);

  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.);

  • użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi;

  • produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

  • naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

10. Jak mogę zareklamować produkt?

  • Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz wypełnionym formularzem i przesłanie na adres: WATCHMARK CH Marino, ul. Paprotna 7, 51-117 Wrocław

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

TOP